بازگشت سوبارو به ایران +تصاویر
 

   شرکت سیف خودرو که نزدیک به یک دهه از تاسیس آن می گذرد و در این سال ها چند نوبت به واردات خودروهای سوبارو نزدیک شده بود سرانجام در آخرین روزهای امسال و پس از شرکت در نمایشگاه خودروی اصفهان، مراسم رسمی رونمایی از برند و محصولات سوبارو را برگزار و حضور خود را در آشفته بازار خودروهای وارداتی اعلام کرد.
   عمده شهرت سوبارو مرهون دو عامل "استفاده از موتورهای تخت (boxer)" و "سیستم انتقال نیروی دائمی به هر دو محور awd" می باشد. ضمنا سبک طراحی محصولات سوبارو محافظه کارانه و تاحدودی قدیمی تر از محصولات مشابه از دیگر کمپانی های ژاپنی و همچنین رقبای کره ای است که البته باعث شده دیزاین محصولاتش ماندگاری بیشتری داشته باشد و مجموع این عوامل باعث شده این برند طرفداران خاص خود را داشته باشد و لذا به نسبت دیگر برندهای ژاپنی، کمتر شناخته شده است. در سبد محصولات سوبارو، مدل لگاسی (سدان کلاس متوسط) را میتوان گل سرسبد آن دانست که در بازار کشورمان رقبای قدری از کره و ژاپن را خواهد داشت.  محصول متمایز این کمپانی، مدل brz می باشد که حاصل همکاری با تویوتا در طراحی پلتفرم مشترک می باشد و لذا هم دیزاین این مدل (کاملا مشابه تویوتا gt86) و هم سیستم انتقال نیروی آن(دیفرانسیل عقب) با دیگر محصولات سوبارو متفاوت است.
   در این مراسم 5 مدل لگاسی، فارستر، brz ، xv و outback به همراه خودروی لگاسی ویژه مسابقات رالی این شرکت 
رونمایی شدند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 543
بازدید ماه : 12730
بازدید کل : 462444
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2